Thrift Shop (feat. Wanz) cover
Thrift Shop (feat. Wanz)
EXPLICIT

Thrift Shop (feat. Wanz)

Macklemore & Ryan Lewis, Macklemore, Ryan Lewis, Wanz

Lyrics

Hey, Macklemore, can we go thrift shopping?

What-what, what, what?

What-what, what, what?

What-what, what, what?

What-what, what, what? (Da)

What-what, what, what? (Da-dum, ba-dum, ba-da-do-da)

What-what, what, what? (Da-dum, ba-dum, ba-da-do-da)

What-what, what, what? (Da-dum, ba-dum, ba-da-do-da)

What-what, what, what? (Da-dum, ba-dum, ba-da-do-da)

(Da-dum, ba-dum, ba-da-do-da)

(Da-dum, ba-dum, ba-da-do-da)

(Da-dum, ba-dum, ba-da-do-da)

(Da-dum, ba-dum, ba-da-do-da)

I'm gonna pop some tags

Only got twenty dollars in my pocket

I'm, I'm, I'm huntin', lookin' for a come up

This is fucking awesome (now)

Walk up to the club like, "What up, I got a big cock"

Nah, I'm just pumped, I bought some shit from a thrift shop

Ice on the fringe is so damn frosty

The people like, "Damn, that's a cold-ass honkey"

Rollin' in hella deep, headed to the mezzanine

Dressed in all pink, 'cept my gator shoes, those are green

Draped in a leopard mink, girls standin' next to me

Probably should've washed this, smells like R. Kelly's sheets

(Piss)

But shit, it was ninety-nine cents (bag it)

Coppin' it, washin' it, 'bout to go and get some compliments

Passin' up on those moccasins someone else has been walkin' in

Bummy and grungy, fuck it, man, I am stuntin' and flossin'

And savin' my money and I'm hella happy that's a bargain, bitch

I'ma take your grandpa's style, I'ma take your grandpa's style

No, for real, ask your grandpa, can I have his hand-me-downs? (Thank you)

Velour jumpsuit and some house slippers

Dookie-brown leather jacket that I found diggin'

They had a broken keyboard, I bought a broken keyboard

I bought a skeet blanket, then I bought a kneeboard

Hello, hello, my ace man, my mellow

John Wayne ain't got nothing on my fringe game, hell no

I could take some Pro Wings, make 'em cool, sell those

The sneaker heads'll be like "Ah, he got the Velcros"

I'm gonna pop some tags

Only got twenty dollars in my pocket

I'm, I'm, I'm huntin', lookin' for a come up

This is fucking awesome

I'm gonna pop some tags

Only got twenty dollars in my pocket

I'm, I'm, I'm huntin', lookin' for a come up

This is fucking awesome

What you know about rockin' a wolf on your noggin?

What you knowin' about wearin' a fur fox skin?

I'm diggin', I'm diggin', I'm searchin' right through that luggage

One man's trash, that's another man's come up

Thank your grandad for donatin' that plaid button-

Up shirt 'cause right now, I'm up in here stuntin'

I'm at the Goodwill, you can find me in the bins

I'm not, I'm not stuck on searchin' in that section (men's)

Your grammy, your auntie, your mama, your mammy

I'll take those flannel zebra jammies second hand and rock that, motherfucker

The built-in onesie with the socks on that motherfucker

I hit the party and they stop in that motherfucker

They be like, "Oh, that Gucci? That's hella tight"

I'm like, "Yo, that's fifty dollars for a T-shirt"

Limited edition, let's do some simple addition

Fifty dollars for a T-shirt, that's just some ignorant bitch shit

I call that getting swindled and pimped shit

I call that getting tricked by a business

That shirt's hella dope

And having the same one as six other people in this club is a hella don't

Peep game, come take a look through my telescope

Tryna get girls from a brand? Man, you hella won't

Man, you hella won't

Goodwill

Poppin' tags, yeah

I'm gonna pop some tags

Only got twenty dollars in my pocket

I'm, I'm, I'm huntin', lookin' for a come up

This is fucking awesome

I'll wear your grandad's clothes

I look incredible

I'm in this big-ass coat

From that thrift shop down the road

I'll wear your grandad's clothes (damn right)

I look incredible (now come on, man)

I'm in this big-ass coat (big-ass coat)

From that thrift shop down the road (let's go, come on)

I'm gonna pop some tags

Only got twenty dollars in my pocket

I'm, I'm, I'm huntin', lookin' for a come up

This is fucking awesome

Hahaha

Is that your grandma's coat?

Similar artists

Ryan Lewis

80 054 fans

Macklemore

874 950 fans

Flo Rida

4 461 832 fans

Pitbull

6 798 376 fans

For every mood